Naar de Oostenrijkse bergen!

28 juni 2021 - Mortsel, België

Beste Familie en vrienden,

Donderdag is het zover. Jan met zijn oude bergschoenen, en ik met mijn splinternieuwe, rijden naar de Oostenrijkse bergen.

De nacht van donderdag op vrijdag brengen we in een klein hotelletje door in de buurt van Reutte. Vrijdag rijden we naar Mitterberg waar we de eerste week van onze bergvakantie zullen doorbrengen. Jo-de-la-ie-tie!

Groetjes

Jan en Myriam

1. Leo Huysmans:
    28 juni 2021
    Hopelijk goede weersomstandigheden. Geniet van de tochten en de mooie zichten.
  2. Deman Bianca:
    28 juni 2021
    Een aangename en veilige heenreis gewenst 😘 en ginder genieten van de mooie wandelingen.
  3. Els en Hugo:
    28 juni 2021
    Wij wensen jullie een aangename reis. Geniet ervan. Wijkijken al uit naar de leuke verhalen die jullie ongetwijfeld weer zullen kunnen vertellen.
  4. Anne:
    28 juni 2021
    Ik wens jullie een aangename en veilige reis. Geniet van de mooie wandelingen in de bergen. Ik verheug me al op al jullie avonturen. 💕☀️💕
  5. Ria:
    28 juni 2021
    Ik kijk er al naar uit om jullie dagelijkse verhalen te lezen !!😉😄 Ja hoor ik ga graag met jullie mee richting Oostenrijk.
  6. Magda Wynants:
    28 juni 2021
    Wij kijken uit naar jullie altijd spannende en boeiende reisverhalen. Geniet van alle mooie dingen die jullie gaan ervaren. Hopelijk is het zonnetje ook jullie reisgezel.
  7. Vera:
    Echt op reis. Top!
    Naar de echte bergen.
    Echt genieten. xxx
  8. Els Peeters:
    29 juni 2021
    Goede reis en als je Heidi tegen komt, doe ze de groeten!
    Geniet van jullie welverdiende vakantie. Met heel veel plezier gaan we jullie reisverhalen volgen!
  9. Herman Plasmans:
    29 juni 2021
    Ik wens jullie goede reis, ik ben benieuwd naar de verhalen, dan genieten we mee
  10. Rezy Van der Linden:
    30 juni 2021
    Ik wens Jullie een goede en zonnige vakantie!
  11. Tere & Bart:
    30 juni 2021
    Geniet ervan!!! Goede reis… We gaan zeker aan jullie verhalen volgen.. Groetjes…
  12. Die van Café Kamiel:
    Viel Spaß, liebe Freundin. Compeed mee voor de voetjes in nieuwe bottines? 😉
  13. Myriam:
    1 juli 2021
    Ik heb ze al wat ingelopen😊
  14. Jacqueline & Guido:
    1 juli 2021
    Donderdagavond. Al meer dan 750 km van Mortsel... We hopen dat de reis voorspoedig verloopt.
    Liefs, Guido en Jacqueline