Reacties

Reacties 1 - 50 van 149

Naam Reactie Datum
Marleen Prachtige naatuur ! 29 aug. '21
Marleen Jan ik dacht dat jij hoogtevrees had ? 29 aug. '21
Myriam Inderdaad! 18 jul. '21
Tere & Bart Jullie zijn op tijd terug gekomen!!! 17 jul. '21
Myriam We zijn na 12 uur en 15 minuten veilig aangekomen.… 15 jul. '21
Anne Wat een prachtige einde van jullie reis. Ik zal je… 15 jul. '21
Wynants Maggie Wat prachtige foto’s en mooie ,interessante verhalen.… 15 jul. '21
Els en Hugo Wij zullen de dagelijkse verhalen erg missen, wij… 15 jul. '21
Els Peeters Prachtige reis, geweldige verhalen. In gedachten zie… 15 jul. '21
Leo Huysmans Van mij hadden de verslagen nog wat langer mogen duren… 15 jul. '21
Bianca Weer een lust om te lezen en zo boeiend geschreven,… 15 jul. '21
Noel De Goe Oh das spijtig voor ons.. gedaan voor ‘t slapen… 14 jul. '21
Anne Myriam, ik ga echt je verhalen missen. Ben benieuwd… 14 jul. '21
Anne Inderdaad Ria, echt een prachtige foto 14 jul. '21
Ria Wat een mooie belevenissen! Geniet nog met volle teugen… 14 jul. '21
Ria Mooi bloementafereel 14 jul. '21
Ria prachtige detailfoto! 14 jul. '21
Leo Huysmans Uw verhalen doen watertanden om er ook naar toe te… 14 jul. '21
Bianca Weer een vlot en aangenaam verhaal om te lezen. Het… 14 jul. '21
Noel De Goe Een en al bloemen. 13 jul. '21
Jacqueline en Guido Myriam, jij schildert met woorden… 13 jul. '21
Myriam Inderdaad! 13 jul. '21
Gilberte Jullie reisverhalen zijn zo levendig dat je mee in… 13 jul. '21
Gilberte Prachtige foto ! 13 jul. '21
Rita Van den Buijs Een heel mooi verslag en pareltjes van foto's.… 13 jul. '21
Els en Hugo Wie gaat er niet watertanden van zo'n lekkere… 13 jul. '21
Uw frindinneke uit A Ik ga de verhalen voor het slapengaan (want dan lees… 13 jul. '21
Noel De Goe Wat ik me af vraag? Myriam u moet toch steeds Bic… 12 jul. '21
Noel De Goe Ziet er een smakelijk stuk uit in een ruimer gezelschap. 12 jul. '21
Anne Ik geniet mee van al de mooie uitzichten 12 jul. '21
Leo Huysmans Zo mooi beschreven dat ik me er bij voel. Ik geniet… 12 jul. '21
Bianca Een frisse pint en een lekker forelletje wat moet… 12 jul. '21
Teresa Lozano Super mooie foto... 12 jul. '21
Hilda Mathys Doet me denken aan Lake Louise in Canada, glad water… 12 jul. '21
Uw frindinneke uit A De grijze wolken lijken de pret niet te drukken. Hopelijk… 12 jul. '21
Anne Af en toe heeft Moeder natuur wat regen nodig. De… 12 jul. '21
Ria Wat een bizar verhaal van het knekelhuis 🙄, gelukkig… 12 jul. '21
Myriam Met verse abrikozen. Je kan die hier nu overal in… 12 jul. '21
Ria Schitterende foto !!! zeer rustgevend 👍 12 jul. '21
Els en Hugo Tof dat jullie er ondanks het mindere weer toch nog… 11 jul. '21
Leo Huysmans Ook zondagse groetjes. Hopelijk heb je morgen beter… 11 jul. '21
Vera Marynissen Het ziet eruit als in een andere tijd. Genieten! 11 jul. '21
Els en Hugo Jullie hebben een fantastisch mooie vakantie. De boeiende… 11 jul. '21
Noel De Goe Ik geniet mee op mijn eentje bij het lezen van uw… 11 jul. '21
Wynants Maggie Prachtige foto’s en mooie verhalen. Echt fijn om… 11 jul. '21
Bianca Mooie beelden en dan nog het idee dat Franz Joseph… 11 jul. '21
Leo Huysmans Woorden ondersteund door mooie foto’s kleuren onze… 10 jul. '21
Anne Wat adembenemende uitzichten. Ik hou echt van je verhalen:… 10 jul. '21
Els en Hugo Ook voor ons brengt deze bestemming romantische gevoelens… 10 jul. '21
Simonne Iedere morgen bij het ontbijt lees ik de reis belevenissen… 10 jul. '21

 1 2 3 Volgende »