Reacties
Reacties 1 - 50 van 149
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marleen | Prachtige naatuur ! | 29 aug. '21 |
| Marleen | Jan ik dacht dat jij hoogtevrees had ? | 29 aug. '21 |
| Myriam | Inderdaad! | 18 jul. '21 |
| Tere & Bart | Jullie zijn op tijd terug gekomen!!! | 17 jul. '21 |
| Myriam | We zijn na 12 uur en 15 minuten veilig aangekomen.… | 15 jul. '21 |
| Anne | Wat een prachtige einde van jullie reis. Ik zal je… | 15 jul. '21 |
| Wynants Maggie | Wat prachtige foto’s en mooie ,interessante verhalen.… | 15 jul. '21 |
| Els en Hugo | Wij zullen de dagelijkse verhalen erg missen, wij… | 15 jul. '21 |
| Els Peeters | Prachtige reis, geweldige verhalen. In gedachten zie… | 15 jul. '21 |
| Leo Huysmans | Van mij hadden de verslagen nog wat langer mogen duren… | 15 jul. '21 |
| Bianca | Weer een lust om te lezen en zo boeiend geschreven,… | 15 jul. '21 |
| Noel De Goe | Oh das spijtig voor ons.. gedaan voor ‘t slapen… | 14 jul. '21 |
| Anne | Myriam, ik ga echt je verhalen missen. Ben benieuwd… | 14 jul. '21 |
| Anne | Inderdaad Ria, echt een prachtige foto | 14 jul. '21 |
| Ria | Wat een mooie belevenissen! Geniet nog met volle teugen… | 14 jul. '21 |
| Ria | Mooi bloementafereel | 14 jul. '21 |
| Ria | prachtige detailfoto! | 14 jul. '21 |
| Leo Huysmans | Uw verhalen doen watertanden om er ook naar toe te… | 14 jul. '21 |
| Bianca | Weer een vlot en aangenaam verhaal om te lezen. Het… | 14 jul. '21 |
| Noel De Goe | Een en al bloemen. | 13 jul. '21 |
| Jacqueline en Guido | Myriam, jij schildert met woorden… | 13 jul. '21 |
| Myriam | Inderdaad! | 13 jul. '21 |
| Gilberte | Jullie reisverhalen zijn zo levendig dat je mee in… | 13 jul. '21 |
| Gilberte | Prachtige foto ! | 13 jul. '21 |
| Rita Van den Buijs | Een heel mooi verslag en pareltjes van foto's.… | 13 jul. '21 |
| Els en Hugo | Wie gaat er niet watertanden van zo'n lekkere… | 13 jul. '21 |
| Uw frindinneke uit A | Ik ga de verhalen voor het slapengaan (want dan lees… | 13 jul. '21 |
| Noel De Goe | Wat ik me af vraag? Myriam u moet toch steeds Bic… | 12 jul. '21 |
| Noel De Goe | Ziet er een smakelijk stuk uit in een ruimer gezelschap. | 12 jul. '21 |
| Anne | Ik geniet mee van al de mooie uitzichten | 12 jul. '21 |
| Leo Huysmans | Zo mooi beschreven dat ik me er bij voel. Ik geniet… | 12 jul. '21 |
| Bianca | Een frisse pint en een lekker forelletje wat moet… | 12 jul. '21 |
| Teresa Lozano | Super mooie foto... | 12 jul. '21 |
| Hilda Mathys | Doet me denken aan Lake Louise in Canada, glad water… | 12 jul. '21 |
| Uw frindinneke uit A | De grijze wolken lijken de pret niet te drukken. Hopelijk… | 12 jul. '21 |
| Anne | Af en toe heeft Moeder natuur wat regen nodig. De… | 12 jul. '21 |
| Ria | Wat een bizar verhaal van het knekelhuis 🙄, gelukkig… | 12 jul. '21 |
| Myriam | Met verse abrikozen. Je kan die hier nu overal in… | 12 jul. '21 |
| Ria | Schitterende foto !!! zeer rustgevend 👍 | 12 jul. '21 |
| Els en Hugo | Tof dat jullie er ondanks het mindere weer toch nog… | 11 jul. '21 |
| Leo Huysmans | Ook zondagse groetjes. Hopelijk heb je morgen beter… | 11 jul. '21 |
| Vera Marynissen | Het ziet eruit als in een andere tijd. Genieten! | 11 jul. '21 |
| Els en Hugo | Jullie hebben een fantastisch mooie vakantie. De boeiende… | 11 jul. '21 |
| Noel De Goe | Ik geniet mee op mijn eentje bij het lezen van uw… | 11 jul. '21 |
| Wynants Maggie | Prachtige foto’s en mooie verhalen. Echt fijn om… | 11 jul. '21 |
| Bianca | Mooie beelden en dan nog het idee dat Franz Joseph… | 11 jul. '21 |
| Leo Huysmans | Woorden ondersteund door mooie foto’s kleuren onze… | 10 jul. '21 |
| Anne | Wat adembenemende uitzichten. Ik hou echt van je verhalen:… | 10 jul. '21 |
| Els en Hugo | Ook voor ons brengt deze bestemming romantische gevoelens… | 10 jul. '21 |
| Simonne | Iedere morgen bij het ontbijt lees ik de reis belevenissen… | 10 jul. '21 |
1 2 3 Volgende »

- Marleen: Prachtige naatuur !
- Marleen: Jan ik dacht dat jij hoogtevrees…
- Myriam: Inderdaad!
- Tere & Bart: Jullie zijn op tijd terug…
- Myriam: We zijn na 12 uur en 15 minuten…
Alle reacties »