Reacties
Reacties 51 - 100 van 177
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peters-Callens | Alweer een boeiend verhaal. Prettig om te lezen en… | 31 jul. '22 |
| Marleen | Wat staat dat kasteel hoog ! Prachtige tuin en Jan… | 31 jul. '22 |
| Marleen | net een postkaart | 31 jul. '22 |
| Ruud Zonneveld | Graag gedaan, nog veel plezier, groetjes Karin en… | 31 jul. '22 |
| Ria | Zou inderdaad zeer mooi zijn, misschien voor een volgende… | 31 jul. '22 |
| Ria | Wat een mooi verzorgde tuinen! | 31 jul. '22 |
| Plasmans Herman | goed dat je terug genezen bent | 31 jul. '22 |
| Plasmans Herman | knappe foto | 31 jul. '22 |
| Plasmans Herman | knappe impressies | 31 jul. '22 |
| Noel De Goe | Inderdaad Salzburg met zijn Mirabel kunt je meerderekeren… | 30 jul. '22 |
| Vera Marynissen | Jullie zijn dapper! Knap. Geniet ervan. x | 30 jul. '22 |
| Leo Huysmans | EEN STAD WAAR IK OOK WEL EENS ZOU WILLEN RONDWANDELEN. | 30 jul. '22 |
| Peters-Callens | We genieten elke dag van de mooie verhalen, van de… | 30 jul. '22 |
| Bianca | Mooi koppel! De bergen: altijd een wonder op zich… | 30 jul. '22 |
| Marleen | Toch een sprookje, daar is het kasteel. | 30 jul. '22 |
| Marleen | precies een sprookje | 30 jul. '22 |
| Ria | Selfies 👏👏👏 | 30 jul. '22 |
| Ria | 👌👍👌😉😊 | 30 jul. '22 |
| Anne | De natuur is toch zo prachtig. En jullie genieten… | 30 jul. '22 |
| Leo Huysmans | Inderdaad mooie speeltuintjes, mooie natuur, mooie… | 29 jul. '22 |
| Hilde Driessens | Mooie natuur ! | 29 jul. '22 |
| Marleen | Grappig | 29 jul. '22 |
| Marleen | leuk die regenboog | 29 jul. '22 |
| Marleen | Wat mooi toch die bergen. | 29 jul. '22 |
| Ria | prachtig! 🦋 | 29 jul. '22 |
| Noel De Goe | Op een bank wat uitrusten in zo’n amazing landschap…Dat… | 28 jul. '22 |
| Anne | Wat prachtige uitzichten. Fijn om te zien dat je je… | 28 jul. '22 |
| Leo Huysmans | Gelukkig beter. Zo houden en maar verder genieten… | 28 jul. '22 |
| Chris Erauw | hey, hopelijk is al de smeerlapperij uit je lichaam.… | 28 jul. '22 |
| Marleen | welk kaartspel is dit ? | 28 jul. '22 |
| Marleen | Scrabble, brengt herinneringen boven, namen Fons en… | 28 jul. '22 |
| Marleen | schattig | 28 jul. '22 |
| Marleen | Gelukkig terug beter, ben ooit van een cocktail in… | 28 jul. '22 |
| Marleen | leuk | 28 jul. '22 |
| Marleen | wat een plaatje, net een schilderij | 28 jul. '22 |
| Marleen | Zo hoog Jan ..... . Mooie foto | 28 jul. '22 |
| Marleen | Amai zo sportief ! | 28 jul. '22 |
| Marleen | Ziet er niet slecht uit ! | 28 jul. '22 |
| Teresa Lozano | Beste Myriam, veel beterschap..... Vandaag ben je… | 28 jul. '22 |
| Anne | Ik wens je beterschap Myriam dat je binnenkort voluit… | 28 jul. '22 |
| Bianca | Gelukkig is het ergste voorbij en kunnen jullie terug… | 28 jul. '22 |
| Ria | Gelukkig dat jullie niet moesten doorreizen en je… | 28 jul. '22 |
| Noel De Goe | Ai ai broodje gevuld .. U zijt niet de eerste die… | 27 jul. '22 |
| Jacqueline | Lieve Myriam, je misselijk voelen en dan nog de moeite… | 27 jul. '22 |
| Peters-Callens | Oei Myriam, je gaat niet echt op reis om ziek te worden… | 27 jul. '22 |
| Jeanne moons | Geniet van de rust en de mooie natuur! Hopelijk ben… | 27 jul. '22 |
| Leo Huysmans | Vlug terug helemaal op de been. | 27 jul. '22 |
| Goedele | Dag Myriam, Blij te horen dat het ergste weer achter… | 27 jul. '22 |
| Chris Erauw | Geniet van jullie trip! Mijn rugzak staat klaar om… | 27 jul. '22 |
| Teresa Lozano | Mooie foto´s... Geniet van de koeien met bellen...… | 27 jul. '22 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Chris Erauw: het was leuk jullie reis…
- Noel De Goe: Bedankt om te mogen meegenieten…
- Wynants Maggie: Bedankt voor de mooie verhalen…
- Marleen: veilige terugreis.
- Marleen: heel mooi
Alle reacties »