Reacties

Reacties 51 - 100 van 177

Naam Reactie Datum
Peters-Callens Alweer een boeiend verhaal. Prettig om te lezen en… 31 jul. '22
Marleen Wat staat dat kasteel hoog ! Prachtige tuin en Jan… 31 jul. '22
Marleen net een postkaart 31 jul. '22
Ruud Zonneveld Graag gedaan, nog veel plezier, groetjes Karin en… 31 jul. '22
Ria Zou inderdaad zeer mooi zijn, misschien voor een volgende… 31 jul. '22
Ria Wat een mooi verzorgde tuinen! 31 jul. '22
Plasmans Herman goed dat je terug genezen bent 31 jul. '22
Plasmans Herman knappe foto 31 jul. '22
Plasmans Herman knappe impressies 31 jul. '22
Noel De Goe Inderdaad Salzburg met zijn Mirabel kunt je meerderekeren… 30 jul. '22
Vera Marynissen Jullie zijn dapper! Knap. Geniet ervan. x 30 jul. '22
Leo Huysmans EEN STAD WAAR IK OOK WEL EENS ZOU WILLEN RONDWANDELEN. 30 jul. '22
Peters-Callens We genieten elke dag van de mooie verhalen, van de… 30 jul. '22
Bianca Mooi koppel! De bergen: altijd een wonder op zich… 30 jul. '22
Marleen Toch een sprookje, daar is het kasteel. 30 jul. '22
Marleen precies een sprookje 30 jul. '22
Ria Selfies 👏👏👏 30 jul. '22
Ria 👌👍👌😉😊 30 jul. '22
Anne De natuur is toch zo prachtig. En jullie genieten… 30 jul. '22
Leo Huysmans Inderdaad mooie speeltuintjes, mooie natuur, mooie… 29 jul. '22
Hilde Driessens Mooie natuur ! 29 jul. '22
Marleen Grappig 29 jul. '22
Marleen leuk die regenboog 29 jul. '22
Marleen Wat mooi toch die bergen. 29 jul. '22
Ria prachtig! 🦋 29 jul. '22
Noel De Goe Op een bank wat uitrusten in zo’n amazing landschap…Dat… 28 jul. '22
Anne Wat prachtige uitzichten. Fijn om te zien dat je je… 28 jul. '22
Leo Huysmans Gelukkig beter. Zo houden en maar verder genieten… 28 jul. '22
Chris Erauw hey, hopelijk is al de smeerlapperij uit je lichaam.… 28 jul. '22
Marleen welk kaartspel is dit ? 28 jul. '22
Marleen Scrabble, brengt herinneringen boven, namen Fons en… 28 jul. '22
Marleen schattig 28 jul. '22
Marleen Gelukkig terug beter, ben ooit van een cocktail in… 28 jul. '22
Marleen leuk 28 jul. '22
Marleen wat een plaatje, net een schilderij 28 jul. '22
Marleen Zo hoog Jan ..... . Mooie foto 28 jul. '22
Marleen Amai zo sportief ! 28 jul. '22
Marleen Ziet er niet slecht uit ! 28 jul. '22
Teresa Lozano Beste Myriam, veel beterschap..... Vandaag ben je… 28 jul. '22
Anne Ik wens je beterschap Myriam dat je binnenkort voluit… 28 jul. '22
Bianca Gelukkig is het ergste voorbij en kunnen jullie terug… 28 jul. '22
Ria Gelukkig dat jullie niet moesten doorreizen en je… 28 jul. '22
Noel De Goe Ai ai broodje gevuld .. U zijt niet de eerste die… 27 jul. '22
Jacqueline Lieve Myriam, je misselijk voelen en dan nog de moeite… 27 jul. '22
Peters-Callens Oei Myriam, je gaat niet echt op reis om ziek te worden… 27 jul. '22
Jeanne moons Geniet van de rust en de mooie natuur! Hopelijk ben… 27 jul. '22
Leo Huysmans Vlug terug helemaal op de been. 27 jul. '22
Goedele Dag Myriam, Blij te horen dat het ergste weer achter… 27 jul. '22
Chris Erauw Geniet van jullie trip! Mijn rugzak staat klaar om… 27 jul. '22
Teresa Lozano Mooie foto´s... Geniet van de koeien met bellen...… 27 jul. '22

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »