Reacties
Reacties 1 - 50 van 54
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mortelmans | Dag Myriam; Ik ben terug in Belgie en ben er tenslotte… | 19 aug. '18 |
| Els en Hugo | Wat zou ik dat graag allemaal zelf meemaken en natuurlijk… | 31 jul. '18 |
| Noel De Goe | Ik(wij) hebben heel veel zin om jullie reis mee te… | 31 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Traag internet en duur ik beperk me dus tot het genieten… | 31 jul. '18 |
| Ria | Geniet nog van de laatste dagen ! ik ga dat echt missen… | 31 jul. '18 |
| Els en Hugo | Hoe plezant om jullie boeiende reisverslag te lezen.… | 30 jul. '18 |
| Jacqueline | Verrassend ! maar geslaagd ! | 30 jul. '18 |
| Jacqueline | Je dagelijkse reisverslag geeft mij goesting om de… | 30 jul. '18 |
| Myriam | Ik heb een kaartje van dat winkeltje. Ze hebben een… | 29 jul. '18 |
| Bianca | Weer een zoveelste boeiend reisverslag! Heb telkens… | 29 jul. '18 |
| Noel De Goe | Inderdaad in een B&B is het gemakkelijker om in… | 29 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Regen en groen dat gaat goed samen natuurlijk. De… | 29 jul. '18 |
| Myriam | Voorzichtig in dat druk verkeer. Is er geen autovrije… | 28 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Stuur eens wat afkoeling naar hier. Gisteren was het… | 28 jul. '18 |
| Noel De Goe | Het is om jaloers van te worden vanalles ontmoeten… | 27 jul. '18 |
| Noel De Goe | Erg genoten van jullie verslag.Wel een drukke dag… | 27 jul. '18 |
| Myriam | Dat gaan we zeker doen! | 27 jul. '18 |
| Ria | Fantastisch zo iedere morgen bij het ontbijt jullie… | 27 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Zoals steeds een prachtige beschrijving. Je kan alleen… | 27 jul. '18 |
| Lien | Geniet ginder in het hopelijk iets koelere Engeland!… | 26 jul. '18 |
| Jacqueline | Wij zijn weer thuis... Jullie hebben een goede periode… | 26 jul. '18 |
| Myriam | Goede vaart Leo! | 26 jul. '18 |
| Noel De Goe | Mensen meteen gerust geweten slapen altijd heel goed… | 25 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Een levendige fantasie laat een verschillende kijk… | 25 jul. '18 |
| Myriam | Het lijkt wel Schotland, maar het is het noorden van… | 25 jul. '18 |
| Noel De Goe | Zo te zien zijn jullie al in de helft van de reis… | 25 jul. '18 |
| Myriam | Het is een speciaal ras dat "belted Galloway"… | 25 jul. '18 |
| Ria | het heeft wel wat weg van de Chinese Muur .... | 25 jul. '18 |
| Ria | Wat en waaghals, het voelt al akelig enkel om ernaar… | 25 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Ik had juist uw verslag van Windemere gelezen toen… | 25 jul. '18 |
| Noel De Goe | Ik onthoud een fatastisch voorstel van Myriam.Verder… | 24 jul. '18 |
| Jeanne moons | Een echte curieuzeneus? | 24 jul. '18 |
| Myriam | Een voorstel: maak ook een reisblog! | 24 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Spijtig van het weer. Maar als je Engeland bezoekt… | 23 jul. '18 |
| Myriam | Hihi | 23 jul. '18 |
| Ria | Een welverdiende vakantie !! | 23 jul. '18 |
| Ria | Schitterende foto !! | 23 jul. '18 |
| Ria | Sorry te weinig plaats, ik wil wel beleefd blijven… | 23 jul. '18 |
| Ria | Wauw !!! hoe leuk geschreven is dat ! geen saai reisverslag… | 23 jul. '18 |
| Noel De Goe | We blijven er voor op om Myriam’s reis- nacht verhaal… | 23 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Weer een verhaal om bij te dromen over te ontdekken… | 23 jul. '18 |
| PJ, Lien, Jozefien en Astor | Wat een leuke foto's! Hopelijk valt het weer… | 22 jul. '18 |
| Noel De Goe | We moeten hier ver rijden om zwaluwen -lijsters -leeuweriken… | 22 jul. '18 |
| Noel De Goe | Boeiend reisverslag ,ik ben zo mee langs die minder… | 22 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Lang geleden op de terugweg uit Schotland zijn wij… | 22 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Wat een verslag. Zo kunnen we het echt mee beleven.… | 22 jul. '18 |
| Leo Huysmans | Ook een keer overgezet en een cabine geslapen. Een… | 22 jul. '18 |
| Mortelmans | Wat een interessante en leerrijke reis. Ik hoop dat… | 22 jul. '18 |
| Noel De Goe | Inderdaad een ferry cabine is heel klein maar het… | 21 jul. '18 |
| Gilberte | Ik wens jullie een fantastisch mooie en deugddoende… | 19 jul. '18 |
1 2 Volgende »

- Mortelmans: Dag Myriam; Ik ben terug…
- Els en Hugo: Wat zou ik dat graag allemaal…
- Noel De Goe: Ik(wij) hebben heel veel…
- Leo Huysmans: Traag internet en duur ik…
- Ria: Geniet nog van de laatste…
Alle reacties »