Reacties

Reacties 51 - 100 van 128

Naam Reactie Datum
Els Peeters Tijdens de middagpauze op het werk geniet ik van jullie… 25 jul. '19
Els en Hugo Allemaal even boeiend en leuk om te lezen. In gedachten… 25 jul. '19
Myriam We hebben veel aan jou gedacht. Xxx 25 jul. '19
Vera Prachtig! 25 jul. '19
Kristien Wat fijn dat jullie bij het kleine broertje van de… 25 jul. '19
Myriam Dat was niet toegestaan. Een streng personeelslid… 25 jul. '19
Herman Plasmans Jullie blijven het ideale koppel. Ik graaf in mijn… 25 jul. '19
Jacqueline & Guido Dank je wel om iedere dag, zelfs na een lange trip,… 24 jul. '19
Magda Wynants Eindelijk al jullie reisverhalen kunnen lezen. Een… 24 jul. '19
Deman Bianca Weer een prachtig reisverhaal, het is alsof ik er… 24 jul. '19
Els en Hugo Waar ook ter wereld, lesgeven is een koud kunstje.… 24 jul. '19
Myriam Hier overtrokken maar droog en 20 graden. Veel plezier… 24 jul. '19
Rezy Van der Linden Weeral een mooi verhaal Myriam. Met hoedje ben he… 24 jul. '19
Noel De Goe Heel mooie foto's zeker de white lady . Dat was… 23 jul. '19
Els en Hugo Een ideale reis, veel cultuur afgewisseld met mooie… 23 jul. '19
Rezy Van der Linden Je bent een echte schrijfster Myriam! Mooie fotos! 23 jul. '19
Die van Café Kamiel What a happy couple next to the White Lady <3 23 jul. '19
Pieter-Jan Peeters Ook zonder drone zeer mooie foto's en leuk verslag… 23 jul. '19
Leo Huysmans Zoals steeds mooi verhaal Myriam. Wij hebben een stormpje… 23 jul. '19
Herman Plasmans Hedwig vindt het ook heel interessant en goed geschreven.… 23 jul. '19
Ann Buurtjes, dit staat ook op mijn lijst! Geniet er van 22 jul. '19
Myriam Goede reis PJ. Wij komen pas na jou in Bristol aan.… 22 jul. '19
Vera Mmmmmm cream tea en warme scones! Zalig, zeg. Jullie… 22 jul. '19
Pieter-Jan Peeters Zeer mooie foto's. Dusdanig mooi dat ik morgen… 22 jul. '19
Jeanne moons Wat een prachtige reis, gelukkig mooi weer nu! Ik… 22 jul. '19
Rita Van den Buijs Wat heb jij een zaaalige pen Myriam. Ben helemaal… 22 jul. '19
Noel De Goe Kipling ken ik niet maar Liekens wel.Boeiend geschreven… 22 jul. '19
Die van Café Kamiel Lady Henriëtta is een vrouw naar mijn hart! Geweldig… 22 jul. '19
Hilda Mathys Spijtig dat onze tuin te klein is voor zulke mooie… 22 jul. '19
Els en Hugo Alweer een zeer interessant verhaal en super mooie… 22 jul. '19
Els en Hugo Een bloem tussen de bloemen 22 jul. '19
Els en Hugo Ik zou er graag bij zijn, Els Callens 22 jul. '19
Rezy Van der Linden Beste Jan en Myriam, de plaatsjes die jullie bezoeken… 22 jul. '19
Anne Prachtige foto's!!!! 22 jul. '19
Mortelmans Myriam je bent ee'n geboren vertelster! 21 jul. '19
Els en Hugo Het is echt genieten, net alsof we er bij zijn. We… 21 jul. '19
Vera Heerlijk! Genieten! Liefs x 21 jul. '19
Rita Van den Buijs Beste Myriam en Jan, Wegens allerlei redenen nu pas… 21 jul. '19
Die van Café Kamiel Top dat de zon nu ook van de partij is. Op Gozo zagen… 21 jul. '19
Hilda Mathys Dit wil ik ook wel in mijnen hof, maar ik zal het… 21 jul. '19
Noel De Goe Bij het lezen van Myriam’s reisgids dacht ik-met… 21 jul. '19
Anne Ik hou van je humour en je stijl….Wat prachtige… 21 jul. '19
Leo Huysmans Een heel avontuur ook als je dan nog mag “meegenieten”… 21 jul. '19
Rezy Van der Linden Niettegenstaande wind en regen en dronken gezelschap… 21 jul. '19
Herman Plasmans weer of geen weer ik lees jullie verhalen graag 21 jul. '19

« Vorige 1 2 3 Volgende »