Reacties

luc Myriam, met volle teugen heb ik genoten van je reisverhalen.… 16 jul. '10
PETER Fantastische reis gezien. Spijtig dat U geen drager… 15 jul. '10
An Goris Beste Myriam, Je bent ondertussen al terug thuis,… 5 jul. '10
Roger Meys Beste Myriam, Beste Gilberte, Beste Paul, Een fantastische… 26 jun. '10
Jeannine Ceulemans Hoi diva, Je bent op de terugweg... Waarschijnlijk… 26 jun. '10
Noel De Goe Hi Myriam wij hebben meegenoten van jullie fantastische… 25 jun. '10
Jacqueline & Guido Lieve Myriam, Je hebt een onvergetelijke reis gehad… 25 jun. '10
Hilda Mathys Dag Myriam, Ik sluit mij volledig aan bij Els. Ik… 24 jun. '10
Noel De Goe Hi Myriam en co Wat een prachtig uitstapje .Zo ver… 24 jun. '10
Els en Hugo Hallo Myriam, ik vind uw verslagen elke dag weer zeer… 24 jun. '10
Myriam Dag Flipje, Ik ben blij voor jou dat je examens achter… 22 jun. '10
Filip Beste Myriam, Sorry voor mijn lang wachten op het… 21 jun. '10
uw frindinneke van "Germeunse" 親愛的朋友 Eén van de laatste der Mohikanen… 21 jun. '10
lutgart Spillebeen Myriam, wat ben jij een goede schrijfster! 21 jun. '10
Jeannine Ceulemans Hoi Diva, Ik smelt, ik geniet, ik grijns...! Nooit… 21 jun. '10
anki van heden Hallo Myriam en Gilberte (en Paul natuurlijk), heb… 21 jun. '10
Myriam Dag Els, Blij iets van jou te horen, dan ben je zeker… 21 jun. '10
Els en Hugo Ik lees allemaal zulke boeiende verhalen. Je maakt… 20 jun. '10
Ingrid Dag Myriam, Ja zeg, plots zo ver weg en zonder onze… 20 jun. '10
Magda Rüd Hallo, Chinareizigers! Na een sms-je van Rita, ben… 20 jun. '10
Myriam Een hele dikke zoen terug!!!! x Myriam 20 jun. '10
lutgart Spillebeen dag Myriam, ik kreeg via Kr H de link naar je blog,… 19 jun. '10
Jacqueline & Guido Je schitterende blogs met beschrijvingen van de bezienswaardigheden… 19 jun. '10
Nonkel Marcel & Tante José Hallo Myriam, Wij volgen je van nabij, we hebben al… 19 jun. '10
Marleen De Sloovere Hallo Myriam, Van Jan uw blog doorgekregen en heb… 19 jun. '10
vera verstraeten Boeiend reisverslag. Herbeleven onze eigen chinareis… 18 jun. '10
Myriam even geduld, ik zal de foto's erop zetten, maar… 18 jun. '10
Pieter-Jan Ni hauwma :p zijn er ook foto's van het terra… 18 jun. '10
Jeanne moons Pas terug uit de Eifel heb ik je verslag in één… 18 jun. '10
Kristien haems Myriam, ik kijk elke dag uit naar je avonturen. .… 17 jun. '10
Rita Van den Buijs en Jan Op ne fiets rijden in China: wie had ooit gedacht,… 17 jun. '10
Rita Van den Buijs en Jan Ja, Myriam, zo'n dingen maak je volgens mij maar… 17 jun. '10
Rita Van den Buijs en Jan Myriam, ik ben stikke jaloers dat ge zo'n prachtige… 17 jun. '10
Bianca Hallo Myriam, Mijn Zwitserse buurvrouw is zo vriendelijk… 17 jun. '10
Cuyt Jos Alle dagen lees ik met volle aandacht je reisverslag… 16 jun. '10
Vandenbempt Mony Bedankt, Myriam, voor je interessant verhaal. We hebben… 16 jun. '10
Myriam Veel succes met je laatste examen, Flipje! x M 16 jun. '10
Filip Dag Myriam! Hopelijk gaat daar alles goed ;) Prachtige… 16 jun. '10
Jeannine Ceulemans Hoi diva, Heb weer volop genoten van je (voor mij… 16 jun. '10
Eric avondschool Beste Miriam & Gilberte, Sorry dat ik zo laat… 16 jun. '10
Myriam dikke zoen terug voor jou, ben even op mijn kamer… 15 jun. '10
Rita Van den Buijs en Jan We vinden het een technisch wonder dat we vanuit onze… 14 jun. '10
Hilda Mathys Hello Myriam, Ik herbeleef mijn China reis weer helemaal.… 14 jun. '10
Mia nupie Dag Myriam, Hoe meer jij beleeft hoe meer ik kan genieten… 14 jun. '10
Leo Myriam, Prachtig reisverslag. Zo kan ik hier meegenieten… 14 jun. '10
Pieter-Jan Mooie foto :) ziet er indrukwekkend uit :) ciao zoen 14 jun. '10
Kristien haems Dag Myriam, ik volg jou op de voet, heb alles gelezen… 14 jun. '10